• Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009
  • Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009

Sea Ray 375 Sundancer, używany, 2009

Łódź kupiona w polskim salonie jako fabrycznie nowa. Od nowości użytkowana wyłącznie na słodkiej wodzie na Mazurach, regularnie serwisowana. W 2022 r. zamontowane dwie nowe przekładnie MerCruiser Bravo 3 SeaCore oraz dwa komplety nowych śrub napędowych. Jednostka z bardzo małym przebiegiem wynoszącym tylko 74 h. W latach 2016-2021 łódź stała na lądzie, nie była użytkowana i nie była wodowana. Łódź po wykonanym przeglądzie, gotowa do pływania, nie wymaga nakładów finansowych.

Rok produkcji:
2009

Zespół napędowy:
Silniki 2 x MerCruiser 496 MAG SeaCore (2 x 375 KM), przekładnie Bravo 3 SeaCore (nowe przekładnie i śruby zamonotwane w 2022 r.), elektroniczna manetka DTS

Liczba motogodzin:
Ok. 74

Dane techniczne:
Długość: 11,95 m
Szerokość: 3,66 m
Zanurzenie: 0,69-0,94 m
Masa: ok. 8194 kg
Zbiornik paliwa: 946 l
Zbiornik wody: 189 l
Zbiornik na fekalia: 106 l
Maksymalna liczba osób: 12
Kategoria projektowa: B - pełnomorska

Ważniejsze wyposażenie:
- w 2022 r. zamontowane dwie nowe przekładnie MerCruiser Bravo 3 SeaCore oraz dwa komplety nowych śrub napędowych
- generator prądotwórczy Kohler 4EFCD o mocy 4 kW, liczba motogodzin ok. 3,5
- dziobowy ster strumieniowy
- rufowy ster strumieniowy
- elektroniczna manetka DTS
- klimatyzacja i ogrzewanie
- nowa farba przeciwporostowa dna (antifouling) położona w 2022 r.
- nowe akumulatory zamontowane w 2022 r.
- echosonda z nawigacją Raymarine C120
- radio VHF Raymarine Ray240E
- wyświetlacz VesselView
- radio z CD Sony
- zmieniarka CD
- sterowanie radiem w sterówce
- telewizor w salonie z DVD
- system elektryczny o napięciu 220 V
- stolik w salonie
- toaleta z maceratorem (wypróżnianie ścieków za burtę)
- dwie lodówki elektryczne w kabinie
- kuchenka mikrofalowa
- kuchenka elektryczna
- dach hardtop
- winda kotwiczna
- szperacz sterowany pilotem
- trymklapy
- telewizor w kokpicie
- lodówka elektryczna w kokpicie
- grill elektryczny w kokpicie
- plandeki: tylna i boczne kurtyny z przednim łącznikiem do hardtopu
- plandeki: portowa kokpitu
- dywan w kokpicie
- dziobowy pokład słoneczny
- stolik w kokpicie
- wycieraczki przedniej szyby
- owiewka z ramą ze stali nierdzewnej
- prysznic na rufie

899 000 PLN (umowa kupna-sprzedaży)

Aby umówić się na spotkanie lub dowiedzieć się więcej zadzwoń: +48 501 202 503, bądź napisz: info@astex.pl

Wideo